poniedziałek, 4 marca 2013

ROBERT KUBICA W CITROENIE W ERC i WRC2 - OFICJALNIE

Citroen potwierdza - Robert Kubica jest z nami ! ! !

Robert Kubica reveals he

Oficjalnie potwierdził to dzisiaj sam szef zespołu Citroena, Yves Matton:

"Jestem szczególnie zadowolony, że Robert Kubica będzie naszym kierowcą w 2013r. Determinacja Roberta jest dla nas wszystkich przykładem.Jesteśmy dumni z tego, że Citroen Racing będzie kojarzony z wizerunkiem takiej osoby.Chciałbym również podziękować FIA za wsparcie."


Robert Kubica : 

 - Rozważyłem wiele możliwości przed podjęciem decyzji – powiedział Krakowianin. – Byłem w kontakcie z  Citroen Racing i obie strony chciały kontynuacji współpracy. Jestem bardzo zadowolony z faktu, iż mogę powrócić do wyścigów na najwyższym poziomie. Udział w Rally Islas Canarias będzie dla mnie ciekawym wyzwaniem. Nie mogę się doczekać jego rozpoczęcia. Nie stawiam sobie żadnych konkretnych celów. Muszę się jeszcze sporo o rajdach nauczyć ...





Roberta zobaczymy głównie na trasach Rajdowych Mistrzostw Świata w kategorii WRC2, czego uzupełnieniem będzie rywalizacja w Rajdowych Mistrzostwach Europy ERC.

 
FIA wydała zgodę na to, by Kubica dysponował specjalnie zaprojektowaną dla niego skrzynią biegów, z manetkami po lewej stronie kierownicy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobra informacja dla pytających na mailu:
Nasze naklejki blogowe można jeszcze zamawiać.
Aby otrzymać naklejkę, wystarczy przesłać na naszego maila: mikef1fun@gmail.com, informację z danymi do wysyłki i pozostaje cierpliwie czekać na swoją naklejkę :)