sobota, 7 grudnia 2013

OSOBOWOŚĆ ROKU FIA 2013 - ROBERT KUBICA ! ! !

 
Wielkie wyróżnienie dla Roberta Kubicy.
Na wspaniałej gali, która odbyła się w Paryżu, Polak został ogłoszony OSOBOWOŚCIĄ ROKU wg. FIA.
 
 
 
Wielkie to wyróżnienie dla naszego rodaka, ale i wielka była praca jaką Robert wykonał w tym 2013 roku. 
Oto co powiedział sam zainteresowany:

- Tęskniłem za wyścigami przez te dwa lata. Ten rok był dla mnie w pewnym sensie powrotem. Niestety nie dało się wrócić do Formuły 1. Postanowiłem przerzucić się na kompletnie inną dyscyplinę jaką są rajdy. Dzięki WRC2 w tym roku wiele się nauczyłem. Mam nadzieję, że w przyszłym roku zrobię mały krok wprzód. Myślę, że dam radę przejechać cały sezon w samochodzie WRC. Jeszcze nic nie jest podpisane, ale sprawy zapowiadają się dobrze. Mam nadzieję, że wrócimy na odcinki w WRC w aucie WRC- powiedział Kubica.





Gratulujemy Robertowi tego wielkiego sukcesu i czekamy na decyzję odnośnie sezonu 2014. 
 
No i Robert, 100 lat z okazji urodzin ! ! !