poniedziałek, 3 lipca 2017

WYWIAD DLA ESPN - ROBERT KUBICA.




Na Festiwalu Szybkości Goodwood nie brakowało spotkań Roberta z kibicami i dziennikarzami z całego świata. I oto telewizja ESPN opublikowała wywiad z Polakiem jakiego udzielił im właśnie podczas niedzielnego festiwalu. 

 "Nie wiem jaki będzie kolejny mój krok. Myślę, że coś nastąpi, ale najważniejsze jest dla mnie to, że radzę sobie całkiem dobrze po zaledwie jednym dniu testów. Mam nadzieję, że będzie tego jeszcze więcej, a to szczerze mówiąc, jest dobre dla mnie. Nie jest to coś, czego się spodziewałem tak od razu i to daje mi - nie tyle pewność siebie, bo wiedziałem, że umiejętności są tam gdzie były - ale pewną ulgę ponieważ wiem, że fizycznie mogę robić swoją robotę. Wiem, że nadal długa droga przede mną i muszę robić krok po kroku, ale jeżeli będę miał okazję, zrobię wszystko co w mojej mocy. Nie będę szukał czegoś innego" - powiedział Robert Kubica.

  Zatem drodzy kibice talentu tego wspaniałego kierowcy - czekamy na dalszy rozwój sytuacji.