niedziela, 28 kwietnia 2013

Po Rajdzie Azorów - Robert potwierdza testy w symulatorze Mercedesa !



Symulator bolidu F1 - Mercedes.


Po Rajdzie Azorów w którym polski kierowca wywalczył szóste miejsce, ciekawą wypowiedź Roberta na temat testów w symulatorze Mercedesa, przytacza Autosport :

"- Mogę potwierdzić, byłem tam. Nie mogę jednak powiedzieć jak długo lub ile okrążeń przejechałem. Krąży jednak plotka, którą mogę potwierdzić, tak, w przeszłości testowałem w symulatorze Mercedesa... "

Na pytanie czy nasz kierowca pojawi się jeszcze w siedzibie Mercedesa, odpowiedział:
 

„Może, nie wiem. Nie oznacza to jednak, że jeśli ktoś zobaczy mnie na lotnisku w Heathrow, to będzie to oznaczało, iż jestem w drodze do siedziby Mercedesa. Na tym lotnisku bywam z wielu różnych powodów, nie zawsze musi być to z tym łączone...”.


A więc byle do kolejnych testów .....